Bestuur
Voorzitter: H. Helming
Secretaris: K. Pisa
Penningmeester: E. Taal
Lid: G. Branger
Notulist: J. Wermuth
Bankrekeningnummer: NL16RABO 0381.0698.93
Adres gegevens
Woonlocatie:
Henri Dunantlaan 4B
3434 CG Nieuwegein
Tel: 030-6023400
E-mail: info@vijfspronghuis.nl
Website: www.vijfspronghuis.nl
Klachtenregeling
De Vijfsprong heeft een klachtenregeling opgesteld om ervoor te zorgen dat elke klacht op de juiste manier wordt opgepakt en afgehandeld. Deze procedure geldt voor alle klachten die wij ontvangen. Onder een klacht verstaan wij iedere uiting van onvrede over het beleid van de stichting of de uitvoering daarvan. Klachten kunnen betrekking hebben op ieder onderdeel van de organisatie, zowel in operatie als beleid.
- Klachten kunnen worden per e-mail (info@vijfspronghuis.nl), per post (Henri Dunantlaan 4b, 3434 CG Nieuwegein).
- Na (schriftelijke) ontvangst wordt de klacht geregistreerd en stemmen we intern af wie de klacht het beste kan afhandelen.
- We streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een ontvangstbevestiging te sturen. In de bevestiging geven we – indien mogelijk – aan onder wiens verantwoordelijkheid de klacht zal worden afgehandeld en binnen welke termijn we verwachten dit te kunnen doen.
- We onderzoeken de klacht, kijken naar de achtergrond, schakelen met de benodigde partijen en nemen, indien mogelijk, de stappen om de klacht zelf op te lossen.
- Ons uitgangspunt is dat iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid wordt opgelost. We gaan er hierbij vanuit dat een klacht binnen één maand na binnenkomst zou moeten zijn afgehandeld. Indien de klacht niet binnen deze termijn kan worden afgehandeld, zullen we de melder hiervan op de hoogte stellen en nadere afspraken maken.
- Een klacht wordt als afgehandeld beschouwd als de melder een reactie heeft ontvangen waarvan De Vijfsprong is overtuigd naar redelijkheid en billijkheid, en in lijn met de zwaarte van de klacht, alles in het werk te hebben gesteld om de klacht naar behoren op te lossen en herhaling zoveel mogelijk te voorkomen.
Periodiek worden alle klachten, zowel afgehandeld als openstaand, ook intern besproken om zodoende onze dienstverlening verder te kunnen optimaliseren en waar nodig aan te passen.
